ımmm deniz, kum, güneş..

yine ölüm gibi sıkıcı geçen bi yaz tatiliyle daha karşı karşıyayız sayın okur. film izleyip, internette her gün "aaa" "ooo" dediğim şeyler öğrensem de Bİ YERE KADAR LAN. güya çalışacaktım ama temmuz'da romanya'ya gideceğimden yalan olacaktı dedim dönünce bakarım. sonra annem ben dönünce sülalecek bi yerde buluşulmasına dair tatil planından bahsetti dolayısıyla temmuz ayına da böylece güle güle demiş oldum. şimdi ağustos'ta başlasam en az iki ay çalışmam gerekecek o da okulun açılmasıyla çakışacak muhtemelen. dolayısıyla şöyle bir soruyla karşı karşıyayız:

ağustos'ta ne yapacağım? 

bu soru bi yerde sallana dursun bu aralar en büyük hobim on iki ila on dört saat arası uyuyup üstüne kalkıp durmaksızın yemek yemek. anneme göre durum günleri tersine çevirmemle alakalı bana göreyse -hazırsak cümle geliyor- ruhsal açlığımı doyurmakla ilgili çektiğim sıkıntı sevgili blog dostu... netice itibariyle öyle ya da böyle kıçımı kaldırıp hareket etmezsem yaz sonuna panda falan olacağım sanırım.

keşke param falan olsa da ülke ülke gezeceğim bi tatile çıksam.

2 yorum :

abuk dedi ki...

panda ve ardından ülke ülke gezsem diye okuyunca çin'den başlasa keşke dedim birden. alınmayınız sakın efendim tamamen sabah mahmurluğu eşliğinde saçmalamakla meşgulüm:)

ekin dedi ki...

gsfghkjsghjs güldüm ama. bırak çin'i eskişehir'e gidecek param yok.