azıcık konuşalım.

şimdi. malum yarın sınav var. heyecan var mı sorusu şu dünyadaki en saçma sorulardan biridir. olmayan heyecanı getirir. ama yine de, heyecan yok. gerilim var ama heyecan yok. kendimi parçalayarak sınava hazırlanmadığım etraftaki boş test kitapları ve denemelerden anlaşılabilir. bu yüzden olur da ilk sınav kötü geçerse hayata küsmeyip enerjimi lys'ye saklamayı düşünüyorum. zira inanmayacaksın ama onun matematiği daha kolay. sınavdan bir gün önce bedava mesajlarımı elimden alan avea'ya küfürler saydırmadım değil, hayır tanımadığım numaradan bile mesaj geldi ve cevap veremedim. biraz kırgınım.
OLUR DA BU YIL KAZANAMAZSAM ÜZÜLECEĞIM YINE DE LAN.


hepimize zeka pırıltılı bir sınav diliyorum. her nerde ve ne şekilde olursa olsun bloga girilemiyor olsa bile.

2 yorum :

Neşe dedi ki...

"Sınavım iyi geçti." cümlesini kurabilecek kadar cesareti olan var mı bu sınavdan sonra, merak ediyorum ben. Ben kötü geçti de diyemiyorum ama iyi hiç değildi galiba.

ekin dedi ki...

sınavdan sonra terbiyemi fakültede unuttum ben,
götüme girdi. hayat devam ediyor ama bi suratsızlıktan bahsedebilirim.