her yerde benzer fotoğraflar görmenin "kusma" evresine gelmiş bulunmaktayım sanırım. hayattan minik kareler tadındaki fotoğraflarda arka fonda güzel kumaştan bolca bi bluzla poz vermiş kupalı/kitaplı/kedili/ojeli kızlardan BIKTIM LAN. ve şu var ki. gözüm ister istemez bu "eğitimi" ala ala bunları olması gerekenmiş gibi algılıyor. bu kızı yeniden büyütmeliyim, kor ateşlerde yürütmeliyim. görsel hafızamın yeniden yapılandırılmaya ihtiyacı var. evde ne zaman bu kadar fazla zaman geçirsem geçen yılın buhranlı günlerine dönüyorum. üzerimde test çözme zorunluluğunun o iğrenç huzursuzluğu dolanıyor. hala geçmemiş. hala arkadaşlarımın istanbul'da çekilmiş fotoğraflarını görünce üzülüyorum, o da hala geçmemiş.

bi de geçen in time'a gittik. şu bahsettiğim şey değil mi lan. allaaşkına bi bakın. ersincim sen yanlış yerdesin bi koşu holivuda gitsen köşeyi döneceksin.

beynimin içiyle fazla baş başa kaldığım bi başka günden daha selam ederim. gideyim de sketch yapayım.

6 yorum :

Min'el Lâ dedi ki...

o görsel algıya selam olsun
ve ek olarak:

bileğinizdeki kedilere,belinizdeki melek kanatlarına, sırtınızdaki kuş sürüsüne bir şekilde alıştım eyvallah ama "küçük piiirenss dövmesi yaptırcaaam beeen, ama ama ama bak çok anlamlı beeenceee..." şeklinde gelen kızlar size sesleniyorum gelişine vurma isteği uyandırıyorsunuz bende. sonra malum karikatürdeki gibi bir açıklama geçeceğim kamuoyuna "o kadar güzel geliyordu ki dayanamadım"

evet ruh halim yukarıdaki gibidir
saygılar

Adsız dedi ki...

şekkeriim, ilişkisi var yapmışın. hayırlara vesselam olsunn. enişteye selaaaam.

Dentes Lactei dedi ki...

bişey söylemek istiyorum! çok haklısın söylediklerin de çok doğru birlikte kusabiliriz

ekin dedi ki...

ahah teşekkür ederim sevgili adsız fakat keşke kim olduğunu da belirtseydin. meraklandım.

dentes lactei: memnuniyetle efenim.

Adsız dedi ki...

ben o bildiğin adsızlardan değilim :)) öpüyoruum..

ekin dedi ki...

daha çok meraklandım iyi mi.